اخبار مجمع

با حضور بیش از 400 نفر از فعالان مهدوی از سراسر کشور آیین اختتامیه نخستین اجلاسیه سراسری «مجمع راهبردی اندیشه مهدویت» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، این آیین صبح امروز پنج شنبه 18 مردادماه در سالن نمایشگاه و همایش‎های روابط عمومی آستان قدس رضوی با حضور عموم شرکت کنندگان در اجلاسیه برگزار شد.اجلاسیه سراسری «مجمع راهبردی اندیشه مهدویت» از روز چهارشنبه صبح کار خود را به صورت فشرده آغاز کرد و تا ظهر پنج‎شنبه ادامه داشت.
در این اجلاسیه آیت الله سیداحمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی؛ رییس شورای راهبردی اندیشه مهدویت، حجت الاسلام پناهیان؛ دبیر شورای راهبردی اندیشه مهدویت، محمد علی کریمی؛ مدیرعامل مجمع اندیشه راهبردی، سردار صفایی و اکبری و آقایان رحیم پور ازغدی، عبودتیان و پروفسور زاهدی در مورد مباحث مهدویت به ایراد سخنرانی پرداختند.

این اجلاسیه که با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و مجمع راهبردی اندیشه مهدویت برگزار شد با استقبال پرشور فعالان مهدوی روبرو گردید.
طی برنامه‎های گفتمانی و اندیشه‎ورزی که در حاشیه این اجلاسیه تشکیل شد، پیشنهادات کاربردی و نوین برای ادامه فعالیت فعالان مهدوی بیان شد.