اخبار مهدویت

به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان (روز جهانی مستضعفین) سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم(عج الله تعالی فرجه الشریف) بیش از 1200 موسسه، تشکل و مجموعه مهدوی در پاسخ به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب و برای تحققِ آرمان بزرگ انقلاب یعنی ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) بیانیه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

 

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)، ولیّ امر مسلمین جهان

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انقلاب اسلامی ایران با قدرتِ برآمده از امید به فرج شکل گرفت و با امید به نزدیک تر شدن ظهور مقاومت کرد و قدرتمند شد. منتظران فرج هم اکنون در پایان چهل سالگی انقلاب و آغاز دوران جدید بالندگی و سازندگی خود؛ جامعه و تمدن اسلامی، با بیانیۀ حکیمانۀ حضرتعالی، که امید مستضعفان جهان هستید، گام دوم را امیدورانه تر و مقتدرانه تر به سوی ظهور خواهند برداشت.
بیانیۀ شما ترسیم مبانی واقع بینانۀ امید به نصرتهای الهی برای آیندۀ انقلاب و تقویت کنندۀ هوشمندانۀ ایمان به پیروزی قاطع و قریب الوقوع حق بر باطل است. همچنان که تا کنون به مدد الهی و علی رغم میل بدخواهان و خلاف پیش بینی ساده لوحان، پیروزی مستمر جبهۀ مقاومت بر جبهۀ استکبار تحقق یافته است. در صدر توصیه های حضرتعالی مقابله با یأس ابلیس است که امروز کار تمامی رسانه های دشمن ضعیف البنیان و دوستان ضعیف الایمان است و تقویت امید به آینده ای روشن از انقلاب که بی تردید طلیعۀ ظهور خواهد بود. «انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا»

ما فعالان فرهنگی مهدویت و مستبشران فرج، با تمام وجود، به افزودن امید واقع بینانه و تمهید تمدن عظیم اسلامی که رسالت منتظران است اقدام خواهیم کرد و توصیه های شما را برای خودسازی معنوی و ایجاد جامعۀ مهدوی و پی ریزی تمدّن نوین اسلامی با جان و دل عملی خواهیم نمود و خود را برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) آماده خواهیم کرد. کافی است جلوه های باشکوه تمدن عظیم اسلامی در گام دوم انقلاب در این سرزمین صاحب الزمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) نمایان شود، که تمام مقدمات آن تا کنون آماده شده است، آنگاه جهانیان ایران اسلامی را به عنوان الگو و امید برای نجات بشریت از ظلم خواهند پذیرفت و به این ترتیب بهترین مقدمه سازی برای فرج شکل خواهدگرفت.

دعای دائمی ما اتصال هرچه سریعتر این انقلاب با رهبری شما به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) است.

پاسخی بگذارید

Your email address will not be published. موارد ستاره دار الزامی می باشد

Post comment